nog twee dagen!!! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Sharon Berger - WaarBenJij.nu nog twee dagen!!! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Sharon Berger - WaarBenJij.nu

nog twee dagen!!!

Blijf op de hoogte en volg Sharon

24 Februari 2015 | België, Antwerpen

Overmorgen is het eindelijk zo ver!

Donderdag om 07u00 vlieg ik richting Tel-Aviv, Israël. Ik verwacht mijn aankomst in Tel-Aviv rond 14u00 lokale tijd (13u00 in België) en word dan opgewacht door mijn grootouders.

Alles is al ingepakt(2 volle koffers ;-)) en de belangrijke documenten zijn op zak. Alleen nog afscheid nemen en dan ben ik er helemaal klaar voor!

Via deze blog houd ik jullie verder op de hoogte van al mijn avonturen en verhalen;-)))

Mijn volgende berichtje zal er eentje zijn vanuit het prachtige, warme Israël !!!!

Groetjes en tot snel
Xoxo Sharon

• 24 Februari 2015 - 18:07

Rivki:

Ik mis je al....

• 27 Februari 2015 - 16:01

Avi:

Antwerpen is leeg zonder jouw :(
    Xxx

• 03 Maart 2015 - 20:08

Mimi:

Veel succes! Wij duimen voor jou! Groetjes uit Antwerpen

• 06 Maart 2015 - 12:19

Stephanie:

Sharonneke pomponneke, kom eens uit dat zonneke en zet u achter de pc want wij leven allemaal mee met jouw groot avontuur, wij missen ons grappigste figuur. t' Is hier maar stil zonder jou, maar hoopvol wachten we op uw mooie trouw waar wij dan met ons schoonste kleed, staan te blinken als kersverse vroedvrouw! Haha sorry, moest eruit. Laat eens iets van je horen xx